The Officiel Ferrari Magazine

Official Ferrari Magazine is een driemaandelijkse lifestyle-titel met een bevoorrecht kijkje in de uitgebreide wereld van Ferrari en daarbuiten, van de legendes uit het verleden tot de innovaties van vandaag en morgen, waarbij Ferrari diepgaande kennis combineert met kunst, cultuur, mode en luxe. Een echt unieke, exclusieve publicatie, The Official Ferrari Magazine weerspiegelt de uitmuntendheid, innovatie en wereld van Ferrari-klanten.


Exclusiviteit staat absoluut centraal bij Ferrari: de auto’s van het bedrijf zijn de meest gewilde en verwachte auto’s in de autowereld, met een productie die altijd onder de vraag blijft. Hieruit volgt dat tot de klanten van Ferrari behoren ’s werelds rijkste en meest invloedrijke mensen. Maar tegelijkertijd geniet het merk een hoog profiel en trekt het de grote belangstelling van het grote publiek aan. Ferrari staat wereldwijd bekend als het bedrijf dat niet alleen auto’s verkoopt, maar ook een droom verkoopt. Bij Ferrari zijn betekent deel uitmaken van deze droom.

Official Ferrari Magazine is een zeer exclusieve lifestyle-publicatie gewijd aan de geselecteerde gemeenschap van Ferrari-eigenaren en -liefhebbers, die gepassioneerd zijn door stijl, design, prestaties, technologie, cultuur en kunst, Italiaanse geest, mode en perfectie. Het bevat baanbrekende artikelen en commentaren van spraakmakende schrijvers, vergezeld van foto’s van internationaal bekende fotografen, over alle zaken die interessant zijn voor Ferrari-eigenaren.

Elk nummer bereikt meer dan 160.000 van ’s werelds meest welvarende personen.
Ferrari heeft 16.500.000 fans op Facebook.

30% van de lezers bezit meer dan één Ferrari 80% van de lezers bezit minstens één boot 10% van de lezers bezit een privévliegtuig of helikopter.
 
DISTRIBUTIE
Official Ferrari Magazine  wordt vanuit het hoofdkantoor van Ferrari op de post gestuurd naar eigenaren van nieuwe en klassieke Ferrari’s over de hele wereld
Maranello, Italië. Het tijdschrift heeft een verwacht wereldwijd lezerspubliek van 160.000 (bron: lezersonderzoek).
De distributie omvat meer dan 50 landen in alle topmarkten:
EMEA 50%
FNA 29%
FAR EAST 11%
GREATER CHINA 10%
 
Official Ferrari Magazine verschijnt driemaal per jaar, met een oplage van 30.000 exemplaren en 50.000 voor het jaarboeknummer.


Naast de gedrukte editie is Official Ferrari Magazine nu online beschikbaar, op desktop- en handheld-apparaten. Abonnees hebben toegang tot exclusieve, regelmatig bijgewerkte inhoud, aanvullende fotografie, speciale video’s achter de schermen en interviews, plus al het laatste nieuws van Maranello, rechtstreeks uit de mond van het steigerende paard. Bezoek tofm.com voor meer informatie

 
 
Comments are closed.